Saaremaa Piimatööstus tõi turule uue kaubamärgi MO Saaremaa, mida hakkavad tulevikus kandma ettevõtte kõik tooted. Esialgu leiab uue kaubamärgi alt klassikalise ja küüslaugu-soolavõi ning mahepiima. Mais lisandub veel uusi tooteid ning järk-järgult minnakse uuele kujundusele üle ka teiste toodetega. Veel tegi ettevõte poolemiljonilise investeeringu pakkeliini, mis võimaldab pakendada tooteid keskkonnasäästlikesse pakenditesse.
Saaremaa Piimatööstuse juhi Valdis Noppeli sõnul toodi uus kaubamärk turule, et rõhutada ettevõtte saartekeskset päritolu ja kohalike piimatoodete kvaliteeti. „Saaremaa Piimatööstuse omanikud on Saare-, Hiiu- ja Muhumaa piimatootjad. Uus kaubamärk annab võimaluse rääkida meie ehk MO Saaremaa lugu, tuua esile saarte eripära ning turul selgelt eristuda,” selgitab Noppel. Samuti on plaan uue kaubamärgi alt tooteportfelli laiendada ning tuua seniste juustu- ja võitoodete kõrvale ka teisi piimatooteid.
Kevade algul tegi ettevõte poolemiljonilise investeeringu tootmisliini, mis võimaldab pakendada piimatooteid 100% taaskasutatavasse purepakendisse. „Esimene toode uuelt liinilt on MO Saaremaa Öko mahetäispiim 4,0–4,4% rasvasisaldusega. Varem oli see pakendatud plastkanistrisse, kuid nüüd on saadaval poole- ja üheliitrises keskkonnasäästlikus purepakis,” rääkis Noppel. See pakend on esimene omataoline Eestis, kuna selle tootmiseks kasutatavad materjalid on valmistatud vaid taastuvatest loodusvaradest. Pakendi ja korgi plastiku valmistamiseks on kasutatud Soome mändide puidujääkidest valmistatud õli. Pealegi on pakend süsinikuneutraalne.
Saaremaa Piimatööstus on suure kogemuste pagasi ja pikaajaliste traditsioonidega piimandusettevõte, mis kuulub Saare-, Hiiu- ja Muhumaa piimatootjatele. Ettevõtte peamine tegevus on piima kokkuost ning juustu ja või valmistamine. Piimatootmise, müügi ja logistikaga on seotud ca 500 peamiselt saartel elavat inimest.
Loe täpsemalt mahepiimast sellelt lehelt ning uue pakendi eelistest siit